rugbyjoostenkiminflorida.reismee.nl

We zijn weer met zijn tweetjes!

Afgelopen zondag hebben we Thomas naar Miami Airport gebracht voor zijn terugreis naar het kille Nederland, goh blij dat wij nog niet gaan
Tongue out
. De 3 weken zijn echt voorbij gevlogen!

Op donderdagmiddag ervoor zijn we nog naar Benny's on the Beach gegaan om heerlijk in de zon allerlei lekkers te eten. Uiteraard ging Joost voor de chickenfingers en hebben Thomas en ik een gezonde salade besteld. Och, het was heerlijk.

Vrijdagavond zijn we naar West Palm Beach gegaan. We hadden besloten om in Cityplace lekker te eten bij de Cheesecake Factory en daarna lekker wat te drinken in het voor Joost bekende Clematis Street. Omdat het onze laatste avond samen was leek het ons leuk om allemaal een sappie te kunnen drinken (jekker...). Daarom was de keus gevallen om met de taxi van en naar West Palm Beach te gaan.

Bij de Cheesecake Factory hebben we heerlijk gegeten aangevuld met overheerlijke cocktails en wijn. Ze hebben er ook ongeveer 86 verschillende soorten cheesecake, dus uitermate moeilijk om de juiste keuze te maken voor het toetje. Allereerst was daar de foute keuze van Thomas en mij om na het hoofdgerecht er allebei één te bestellen. Mijn oma zei vroeger altijd al dat je een buik van elastiek zou moeten hebben, maar helaas.... Allebei de varianten (uiteraard allebei een andere gekozen, zodat we er op zijn minst 2 konden proeven) waren superlekker, maar oh zo machtig. We zaten zo verschrikkelijk vol dat de drankjes erna er haast niet meer bij pasten

Undecided

Na het eten zijn we eerst bij Roxy's wat gaan drinken, bovenop het dakterras. Roxy's is een soort Ierse pub/Sport cafe. Joost had goede herinneringen aan deze tent aangezien hij daar vorig jaar menig avond heeft gespendeerd met de Engelsen die vorig jaar meededen met het Florida Project.

Wat een grappig verschil is met NL is dat hier iedereen met elkaar danst en er op die manier ook makkelijk contact wordt gemaakt. We zagen een stelletje waarvan het meisje gewoon op een leuke manier met een andere kerel stond te dansen zonder gedoe.

Daarna naar Off the Hookah, waar je eventueel sushi van een grotendeels ontblote vrouw kan eten en waar zeer schaars geklede meisjes de klanten bedienen en dansen op de bar! Genoeg om een zeer leuke avond op een mooie manier af te sluiten. Toen we daarna in de taxi terug zaten heeft Joost echt een meesterlijke grap gemaakt: Mister Cab driver, I want you to meet Thomas, he is your TomTom (en de minder leuke grap: is altijd beter dan een KimKim, whoeha!). De taxichauffeur zelf lachte alleen niet echt met ons mee aangezien hij OF knetterstoned was OF knetterdronken OF allebei. We zigzagden over de weg, moesten veel te veel betalen, maar kwamen met TomTom voorin uiteindelijk veilig weer thuis. Jezus, die kerel was echt een gevaar op de weg.

De volgende ochtend maar eens lekker uitgeslapen en hebben we (en Tho van de laatste) zon genoten! Zondag was er namelijk vanaf 11.00 uur training met het team en daarna zouden we gelijk naar het vliegveld doorgaan. Erg jammer dat sommige 'teamgenoten' niet kwamen zonder opgaaf van reden en anderen pas 1,5 uur later. Wel leuk was het dat er 2 nieuwe spelers waren bijgekomen sinds de vorige open dag. Om 13.30 uur (eerder) gestopt met de training, zodat we om 14.00 uur naar het vliegveld konden rijden. Daar nog wat gedronken en toen afscheid genomen.

Wat we vooral van Thomas zullen missen:

1. The 'E'-word --> epsom salt

Wink
Vraag hem er niet naar, want hij gaat los!
2. De gezonde ontbijtjes die iedere ochtend weer voor ons klaar stonden.
3. Het moeilijke hoofd.
4. De vraag: Is dat handig? (vaak in combi met nr. 3)
5. Onze chauffeur
6. Onze personal trainer
7. De helft van het beroemde zwemduo
Laughing

8. Alle feitjes over Crossfit
9. Voor Joost een partner in crime als er mooie vrouwen voorbij komen
10. Maar natuurlijk ook gewoon de gezelligheid!

Eerst dachten we wel: hé, hij is weg, chocola, chips, cookies!!!
Maar nee, we zijn nog steeds gezond bezig, zelfs gezonder. We hebben er allebei last van als we snoepen, dus besloten we daar maar eens even helemaal mee te stoppen.

Inmiddels zijn we woensdag en vrijdag ook weer trouw naar de gym geweest waar Joost en Chris hebben getraind en ik voor ze getimed heb in plaats van Thomas.
Nadat Chris naar huis ging, heeft Joost nog 23 (!) achtjes gereden (17 minuten en 20 seconden... t****g wat is die vloer zwaar om op te rijden) en heb ik hardgelopen (in de gym, want buiten bloedverziekend heet en binnen airco).

Verder de laatste dagen lekker rustig aan gedaan, van de zon genoten, filmpjes gekeken, dat soort luiigheid

Wink

Vandaag gaan we naar Lake Worth want dan is er een streetpaintfestival, op de foto's die we gezien hebben ziet het er cool uit.

Verder nog niet echt plannen. 4 maart krijgen we nieuw gezelschap voor een week, Carolien. Zij was hier vorig jaar ook met Joost en is ook aardig ingeburgerd in de rugbywereld, gezellig!

margo

Ik ga het ook allemaal horen van Tho
xx voor jullie allebei

corneel

Weer genoten ven de verhalen met Thomas, zo raar dat terwijl ik het lees, we al weer samen op de Bol geklust hebben. Veel liefs voor jullie en vooral doorgaan met genietenxxxxx