rugbyjoostenkiminflorida.reismee.nl

The end : (

Wat is de tijd gevlogen! Onvoorstelbaar hoe normaal het is geworden om hier te leven: wakker worden... Zijn we nog moe? Dan nog een uurtje terug... Schijnt de zon? Dan snel eruit en ontbijten in het zonnetje (en in mijn geval vaak verder tukken). Af en toe afspreken met wat mensen om gezellig een hapje te eten of om wat te ondernemen, maar gewoon hier bij ons huisje vermaken we ons ook zeker prima. De dagen vliegen voorbij en het enigste dat we echt steevast iedere dag doen is GENIETEN! Wat zullen we moeten wennen als we weer terug zijn. Natuurlijk is het superleuk om jullie allemaal weer live te zien en bij te kletsen, maar de dingen die 'moeten' komen ook allemaal weer terug... Ach, voor je het weet zit je weer helemaal in het ritme en vier je met een biertje in je hand 1 april

Tongue out

Wat we allemaal nog hebben gedaan
Sinds de laatste blog naast het standaard ritme van trainen en zonnen (eigenlijk een soort Jersey shore-ritme: GTL --> Gym, Tan & Laundry)? Jeetje de laatste blog is alweer even geleden, dus even denken... In het kort in willekeurige volgorde (want volgende week kunnen we het allemaal live en uitgebreid vertellen):

Carolien is hier een week geweest. Helaas voor haar regende het veel dagen van die week. Gelukkig voor mij was ik nu niet meer de witste, haha, zij kreeg nu de opmerkingen die ik gewend was! We zijn in die week een keer bij Benny's on the beach gaan eten met Kim en Erica, we hadden een BBQ bij John thuis, waar Kim en Erica logeren en we hadden een BBQ bij Grant thuis met allerlei mensen van de rugby. Heel gezellig en lekker Amerikaans. Ze hadden zelfs red solo cups

Laughing

En toen ging het eigenlijk vrij snel allemaal. We waren nog aan het bijkomen van de teruggekeerde rust in ons huisje toen we de cruise naar de Bahama's boekten. In de tussentijd heeft Joost nog een Facebookpagina voor me aangemaakt (ik moest!). Hebben we afscheid genomen van Erica en haar vriend P-J (ook een rugbyspeler) met een gezellige, maar late lunch in Lake Worth. De volgende dag hebben we kennisgemaakt met de ex-vrouw van Kim, Elisabeth. Erica ging namelijk met haar vriend 3 weken rondreizen en Elisabeth zou Kim verder vergezellen, dus ook op de cruise. Joost heeft nogmaals de lichtgewicht stoel van Kim geprobeerd en is een steeds grotere fan aan het worden. Een korte omschrijving: een Formule 1 stoel van carbon. Dat ding weegt slechts 4,5 kg MET wielen (mijn huidige 12,6 kg
Surprised

En toen de cruise! Met één auto zijn we naar de cruise terminal in Miami gereden om in te checken. Tja hoe kan je dat omschrijven. De boot was huge met 13 verdiepingen, heel veel restaurants, barretjes, clubs, entertainment, theaters, een hardloopbaan, een zwembad, noem maar op! We konden om 13.30 uur aan board en om 16.00 zouden we vertrekken. Eerst maar naar dek 10 waar het zwembad was en een lunchbuffet. Aldaar ontdekten we een dek hoger ligstoelen in de wind (want het was heet) met uitzicht op het zwembad en danspodium. Need we say more? Hysterisch wat een mensen, van groot tot klein, van dik tot dun, met of zonder nepborsten. Het was precies springbreak, dus een hele hoop jongeren (tjeez we worden oud) die er zin in hadden. Zonnebrilletje op en kijken maar

Cool
Ons hutje was helemaal op (zoals Joost het netjes zegt) het achtersteven. Ons raampje zat dus echt achterop de kont van het schip. Het zwembad was helemaal vooraan op de boot, dus hoe vaak wij die boot niet op en neer zijn gelopen. Tel daar het tapijt in de gangen bij op en Joost heeft zijn trainingen ook tijdens de cruise gehad. De volgende ochtend om 09.00 uur afgesproken voor het ontbijt want om 10.00 uur konden we de boot af. We waren op de Bahama's in Nassau! Wat een helderblauwe zee en mooie stranden. Verder was het vrij toeristisch allemaal. Veel straten met winkels voor de toeristen met sieraden en horloges (taxfree) en aan de andere kant veel luxe hotels en nog meer stranden. Daar zijn we dus niet naartoe gegaan. We kwamen eerst langs een autoshow, dus daar zijn we even gaan kijken en daarna terug naar het eerste strandje waar we langskwamen. Dat zag er zo gezellig uit. Er was een soort stenen plateau waar je kon zitten aan het strand. Ook was er een strandtentje bij waar je koude biertjes kon kopen en ernaast stond een dj te draaien. Buiten dat waren er veel lokale bewoners (lees: Bahama mamma's) aan het genieten van hun vrije zaterdag. Ons was verteld dat daar waar we aankwamen er niet veel was. Dat was het arme gedeelte, maar hier vonden we het juist het leukste. De sfeer was goed, dus zijn we daar lekker de rest van de middag gebleven. Iemand was zwaar aan het tukken geslagen op het strand en Joost zitten socializen met de eerder genoemde Bahama mamma's, okay ook enkele Bahama pappa's. Kim en Elisabeth zijn verder gaan wandelen. 's Avonds gebruind (en iemand zwaar verknetterd) terug naar de boot. De nacht ervoor klote geslapen want in de hut naast ons zaten konijnen, dus hopen dat ze deze nacht aan land zouden blijven. De dag erna was een dag op zee. Heerlijk in de zon en wind met het zonnebrilletje op mensjes kijken, echt dat verveelt daar geen moment (zie filmpjes). 's Avonds nog een breakdanceshow bekeken en de volgende ochtend kwamen we weer aan in Miami. Op naar ons eigen huisje!

Na de cruise weer wat GTL, maar dan zonder de 'G'. Qua sport zijn we een beetje lui de laatste week. Daarnaast gisteren een borrel met Saul gedronken omdat die vandaag zou vertrekken. Na een Johnny Walker en een vodka without the rocks afscheid genomen. We zullen onze sportieve, Canadese oude baas (die iedere ochtend blij naar ons zwaaide als we aan het ontbijten waren) missen. Vandaag (vrijdag) nog een keer bij Benny's gaan eten met John Bishop, Kim, Elisabeth, John Olsen(een Zweedse rugbyspeler die net is aangekomen en ook bij John Bishop logeert) en Jimmy (adl-er van John). Het plan voor morgen is relaxen, zondag de laatste training met de Rattlers, maandag de laatste training met Chris en daarna met hem lunchen in Lake Worth. Ergens tussendoor gaan we nog een keer met John Bishop eten en naar Vivian om de sapcentrifuge en alle andere spullen terug te geven oja en natuurlijk nog even shoppen. PANIEK, druk druk druk ineens! Dinsdag moeten we al gaan pakken

Frown
Woensdag de huurauto terugbrengen, om 19.00 uur vliegen en na een tussenstop in Atlanta komen we donderdag om 13.05 uur aan op Schiphol!

Bijzonder

Dat we elkaar eigenlijk helemaal niet echt konden en nu wel.

Dat we 10 weken op elkaars lip hebben gezeten zonder ruzie of irritaties (oké, alleen die van het boodschappenkarretje die ik overal laat slingeren, zodat die voor anderen altijd in de weg staat).

Dat we zoveel lol hebben! Inmiddels zijn we veranderd in Brillie en Ron (als in Ron Brandsteder). Joost is Brillie. Door zijn pimpbril gedurende de hele cruise op te houden had hij een witte bril in zijn gezicht staan (je kon me opvegen toen ik dat zag na die dag op het strand in Nassau). En ik ben dus Ron omdat ik steeds zo hard moet lachen, maar er alleen maar een hees geluid uitkomt. Er gaat geen dag voorbij of Joost vuurt zijn grappenkanon af en ik ben zeg maar goed publiek

Laughing

Dat we allebei na de cruise een beetje raar, onbeduidend gevoel hadden, zo van: shit, we gaan bijna naar huis.

Dat we gewoon een goed team zijn (behalve dan met op tijd komen)

Tot slot nog wat deleted scenes voor de liefhebbers:

Water horen lopen als je in de tuin in de zon zit en niet kunnen identificeren waar het geluid vandaan komt, maar dan na 5 minuten erachter komen dat de sprinklers aan staan. Achterkant van je stoel zeiknat!

Met Erica en PJ afspreken voor een lunch bij een Italiaans restaurant in Lake Worth. Kleine miscommunicatie.... Wij zaten om 14.00 uur bij Rollatini (zonder telefoonnummer van hun) en zij bij Rotelli. Uiteindelijk via via elkaar gevonden en om 15.30 eindelijk gaan lunchen

Wink

3 dineravonden op de cruise naar de Bahama's met de Zweedse Kim en Elisabeth afspreken en 3x te laat komen. We zijn een goed team, behalve in op tijd komen
Laughing

Stiekem gewoon bij de McDonalds eten als je op de Bahama's bent. Niet 1 maar 2x...

Na de Bahama's onderweg naar huis zijn vanaf de cruiseterminal in Miami en halverwege gebeld worden dat we de sleutel van onze hut nog hebben. &#^%@#$%#@%!!!! Yep omdraaien en weer terug en dat met de 2 Zweden achterin die weigerden te vertellen dat ze het warm hadden, maar wel om de 5 minuten hun raampje open en dicht deden en zeiden dat ' it supersucks' dat we terug moesten... We know!!!! GRRHHH!!!

Yell

Terwijl een oudere dame in de auto naast ons aan het zwaaien is, denken dat die Amerikanen toch wel erg vriendelijk zijn, maar dan ontdekken dat je met de rechterachterdeur open rijdt.

Same same voor het drukke strand van Nassau (Bahama's). Oh ja hoor, ook daar schrok ik wakker van mijn eigen gesnurk (genant).

Neusspray in je oog sprayen.

En deze is eigenlijk niet van hier, maar willen we jullie zeker niet onthouden... Corneel die op De Bol druk in de tuin aan het werk is en (serieus zoals in een tekenfilm) op een hark trapt, waardoor ze nu een blauwe lip heeft. Knap werk, moeders! (overigens ook gelijk het bewijs dat ik er niks aan kan doen, het zit in mijn genen)

Tot slot de ramp... Blijft een ramp, is nooit meer gemaakt
Tongue out

Margo

O,o, geweldig
En ik herken alles.
Ik hou van jullie !!!!

Ruben

Leuk allemaal Kim, Als wij ook terug zijn van vakantie een dagje vis bakken op Schore met zijn allen, verhalen uitwisselen etc ......... ?????

Stans

Wat een verhaal zeg! Ik heb me rot gelachen dat ik nu schor ben. Hahahahahaha Wat een stel zijn jullie.

Nou heel veel sterkte met het thuiskomen in dit saaie kikkerlandje.

oma kroon

ik heb er geen woorden voor geweldig wat zullen jullie veel te vertellen hebben en wat een verhalen
die leesik nog wel een paar keer voor straks een
goede thuisreis
een kus voor allebei

Helene van der sman

Weer jullie verhalen en video's gezien geweldig en een hele belevenis,hele goede reis terug en hopelijk zien we je snel

Corneel

nog een delete, zo moeten lachen bij het lezen, dat je je ongelooflijk verslikt en bijna de moord stikt!! Dankzij de visolie en multivitamine was mijn blauwe hoofd zo weer over. En verder sluit ik mij aan bij Go! Ik hou van jullie!!

Nic

Blij je snel weer een echte amerikaanse hug te kunnen geven!!! Geniet van jullie laatste dagen lieverds!!!