rugbyjoostenkiminflorida.reismee.nl

I'm in Miami, b....!

Hier weer even een update voor bij de foto's, die er zo op komen...
Best wel wat gedaan en het is ook eindelijk weer mooi weer en lekker zonnig

Wink

Donderdag zijn Joost en ik naar Vivian geweest voor een 2e massage. Er is op die dag ook altijd een dokter, dus die heeft me gekraakt

Surprised
. Eng, maar daarna voelde het wel weer losser en een stuk beter. De volgende dag is Thomas geweest voor een massage, ook hij zat aardig vast. Toch een teken dat we allemaal wat ouder worden, niet?

Vrijdagavond belde Rodrigo nog naar Joost. Dit is zo'n beetje standaard iedere avond dat hij belt terwijl hij van werk naar huis rijdt en zo lang kletst dat Joost er een rood oor van krijgt. Hij wist alleen niet dat hij op speaker stond toen hij vroeg of Thomas gay was... haha! Via facebook had hij Thomas laten zien aan vrienden (is dat niet gay?) en kennelijk ben je al verdacht als je op je profielfoto met een vriend staat, dus Gillian niet jaloers worden hoor
Laughing

Zaterdag einde van de dag zijn we naar Rodrigo en Nicky gereden in Miami om aldaar met hun te gaan eten bij Burgers & Beer (uitstekende combi). Allemaal een megaburger op en als toetje op aanraden van Rodrigo met zijn allen een sweet emotion gegeten. Nou, sweet it was: ijs met cookie dough, stukjes chocola, stukjes brownies (favoriet) en slagroom, errug lekker! Minpuntje is dat ze de muziek zo knetterhard zetten, dat met elkaar praten vrijwel onmogelijk is. Daarna zijn we naar een bar gegaan. Grappig om te zien dat het uitgaansleven eigenlijk overal hetzelfde is: mannen die naar vrouwen kijken, vrouwen die naar mannen kijken, veel drank en gore wc's. We zaten aan een tafel, een beetje achterin bij de bar. Trouwens ideaal hier dat je dan gewoon een waitress hebt die je heel de avond bedient. Joost had trouwens een prima plekje gevonden, waar hij uitgebreid de achterkant van menig vrouwenlichaam kon bestuderen... Iemand had het naar zijn zin

Wink
. Na een paar wijntjes werd ik uitgedaagd door Nicky. Ze had shotjes voor ons besteld... Een shot whiskey en een shot picklejuice(?!) voor erachteraan. Ik weet niet wat ik goorder vond, maar heb het weg gekregen
Sealed

We zijn bij Rodrigo en Nicky blijven slapen, lekker uitgeslapen de volgende ochtend en toen gaan brunchen. Heerlijk uitgebreid met salade nicoise, een ducksandwich en banana pancakes met walnut maple syrup, hmmmm! Toen was de vraag wat we gingen doen. Het was namelijk wel een mooie zonnige dag, maar best wel koud en daar waren we niet echt op gekleed. Toch maar naar Miami South Beach gereden. Geweldig om te zien en te zijn geweest. We zijn over de boulevard gelopen en een stukje naar het strand, maar we gaan hier zeker nog een keer terug, want het was te koud dus na de wandeling lekker naar huis.

Maandag weer vroeg op om naar de gym te gaan om weer diehard te trainen. Chris deed ook weer mee. Ik ben weer gaan hardlopen in het park en aangezien het eindelijk weer mooi weer was, ook een bankje meegepikt om even horizontaal van de zon te genieten
Cool

Vandaag is het alweer dinsdag en zijn we vroeg opgestaan om naar de Everglades te gaan na een ontbijtje in het zonnetje in de tuin. Het was supermooi weer en erg heet! Een uur en drie kwartier rijden, maar dan heb je ook wat: alligators van klein tot best wel heel erg groot, ieks! En wat een andere omgeving dan we gewend zijn... Welcome to Billy Swamp Safari! We zijn begonnen met een tochtje met de airboot door 'the swamp', waar we alligators hebben gezien en zelfs één hebben overvaren. Serieus, daar hebben die bootbestuurders kennelijk niks van. Sterker nog, volgens mij mikte hij erop
Yell
. Daarna als ware ramptoeristen een rondje over het park gedaan en tot slot de buggy. Op het filmpje op internet zaten er mooie blonde meisjes in de buggy, maar wij zaten tussen de fossielen, kleine tegenvaller voor Joost en Thomas...

Debbie

toch weer een mooie bonus dat je naast al die buffels, schildpadden en krokodillen ook nog fossielen hebt gevonden ;-)
Leuk om jullie verhalen te lezen!! Volgens mij hebben jullie het super naar jullie zin en komen jullie helemaal als healthfreaks terug! En helemaal afgetraind natuurlijk!
Geniet ervan!
xxxx Deb, Os en Leandro

Gabi

Jullie zijn echt een hit, mijn computer liep vast tijdens het lezen en bekijken van deze site.

Oh en Kim... Je haar is opeens bruin! Had ik het geverfd om onderscheid te maken, lijken we weer op elkaar...

xxxx

helene van der sman

leuk kim en de rest jullie te kunnen volgen ,nicole stuurde het door vandaar,geniet er nog maar van jullie voor je het weet kom je weer terug,blijf jullie nog volgren groetjes