rugbyjoostenkiminflorida.reismee.nl

Update!

Jeetje, wat gaat de tijd toch snel, dat is dus echt overal hetzelfde...
Frown

Inmiddels alweer 1 februari van 2012: jullie sneeuw en vrieskou, wij nog steeds een heerlijk zonnetje en een temperatuur van ongeveer 26 graden. Ik ben inmiddels wit-af nu... Nog niet bruin, nog lang niet, maar ook niet meer lichtgevend wit

Undecided

Sinds het vorige verhaal zijn we naar Vivian geweest, waar we allebei een massage hebben genomen. Heerlijk en pijnlijk, maar wat een leuk mens! We hebben een sapcentrifuge van haar meegekregen (dat is toch bijzonder???), omdat we van haar groentesapjes moeten drinken. Dit omdat dat goed is voor onze huid, darmen en natuurlijk de algehele gezondheid. En ik..., ik moet flossen?!! Dit zei mijn nieuwe (moderne en vooral jonge) tandarts pas ook al tegen me nadat ze een gaatje had geconstateerd (mijn oude tandarts (die zelf gewoon rookte) was veel leuker, die vond mijn gebit altijd goed, ik had nooit gaatjes en ik kreeg nooit huiswerk mee). Ik heb 2 doosjes flosdraad meegekregen

Yell
. Ik hou dus niet van flossen, het doet zeer en het is zooooooo 2011! Maar goed, met de belofte dat we iedere dag braaf een groen sapje zouden drinken, gingen we beurs, maar ontspannen met een tas vol sapcentrifuge-attributen de deur weer uit! Op naar de supermarkt voor veel groen.

De volgende dag tussen de middag een sapje gemaakt van gember, bleekselderij, komkommer, groene appel, limoen en kale (geen idee hoe dat in NL heet, maar het is een koolsoort). Op de foto het resultaat... Erg groen, maar tot onze verbazing best lekker en verfrissend!

Later naar Benny's on the beach geweest, een leuke strandtent, waar we heerlijk gegeten hebben. Het waaide alleen best hard dus toen de zon weg was, werd het ook aardig fris ('koud' zou gezien de temperaturen waar jullie momenteel in zitten niet eerlijk zijn om te gebruiken, gna gna), dus lekker terug naar ons fijne huisje. Joost blij, want UFC op tv: twee mannen die elkaar tot bloedens toe in elkaar meppen totdat er één uitgaat??? Mannen blijven toch echt rare wezens...

Tongue out
Gelukkig zijn er ook genoeg series en filmpjes die we allebei leuk vinden.

De dag daarna, afgelopen zondagavond, kwam Thomas om 23.05 uur aan op Miami Airport, dus Joost en ik er naartoe om hem op te halen. Overdag hadden we heel de dag bewolking, dus dat beloofde niet veel goeds voor Tho. Eindelijk had klusjesman Jack van hier de hand control in de auto geïnstalleerd voor Joost, dus die konden we testen: het ging goed! Nu kunnen we allebei rijden... Joost blij, want over mijn rijkunsten is hij nog niet helemaal gerust. Ik mis nog wel eens een exit en af en toe gaat mijn linkervoet zich er ineens mee bemoeien, terwijl dat echt niet nodig is in een automaat, oepsie! Anyhow, na een toch best wel lange rit, na een paar keer mis, eindelijk bij een parkeerplek uitgekomen bij the arrivals... Nu Thomas nog vinden... Een paar keer heen en weer bellen en lopen en toen elkaar gelukkig toch gevonden, het was inmiddels 00.30 uur, dus snel terug naar Boca Raton! Voor Tho was het een lange dag/nacht en voor ons een lange avond, dus eerst lekker slapen.

Maandagochtend werd ik wakker van het geratel van de sapcentrifuge... Uiteraard had Thomas deze ook ontdekt en maakte er weer een lekker groen sapje mee! Samen met thee, yoghurt, blueberries en oatmeal buiten in ons tuintje in de zon (ja hoor, hij was er weer

Cool
) hadden we weer een heerlijk en gezond ontbijt. Daarna zijn we naar een grote sportzaak gelopen om wat sportattributen te kopen, jaja de heftige trainingsdagen zijn aangebroken!
's Middags naar Fort Lauderdale gereden, waar we de boulevard en het strand niet hebben gevonden, maar wel een rondje haven hebben gelopen en heerlijke salades aan het water hebben gegeten, genieten!

Na een goede nachtrust vandaag, dinsdag, weer zo'n heerlijk ontbijt genuttigd. Verder hebben Joost en Thomas alvast een beetje getraind met de bal die ze gisteren hadden gekocht, ik heb eindelijk mijn schoolboeken weer eens opengetrokken, Tho en ik hebben baantjes getrokken in het zwembad hier en uiteraard hebben we van de zon genoten met zijn drietjes. 's Avonds heeft Thomas een kip/kerrie/kokos-achtig gerecht gemaakt.

Morgen gaan we naar de gym waar Joost kan trainen, Tho gaat bij een Crossfiit-gym kijken of hij daar kan trainen en ik ga een poging doen om weer eens te hardlopen, ben benieuwd!

Wat een sportiviteiten

Laughing

Reacties

Reacties

margo

He Hoi alle drie !!
Wat een gezondheid daar in Boca.Heerlijk met het Zonnetje er bij.
Ja Kim een automaat vraagt maar 1 voetje ff wennen.
Autorijden kan Joost als de best (denkt tie)Vraag maar naar de weg naar Roosendaal HaHaha

margo

Fort Lauderdale wat een boten daar in de haven he,niet normaal.Passen niet hier in de haven.

Dorothe

Hi there,
Wat klinkt dat allemaal goed en sportief, wow!
Geniet van de temperatuur, het is hier echt brrrr!
groet,
Dorothe

nic

De eeuwige flosdiscussie!!! Tips, wees eens wijs en maak de boel schoon. Flossen betekent trouwens niet dat je tandenpoetsen 's avonds mag overslaan...

Hoop dat Tho niet al te streng is voor jullie, je mag ook best wel eens een keer wakker worden met de geur van versgebakken pannekoeken...

Corneel en Piet

Zou ook wel zo'n lekker groen sapje lusten. Maar eens uitproberen. Fijn dat jullie zo genieten. Morgen ga ik mooie foto's voor jullie maken van joop, ijs en sneeuw en de Bol. Geniet lekker verder. Skypen lukt niet! Email anders even tho wat je nodig hebt. of anders ga ik naar Go en Hans. vette knuf voor julliexxxxxxxxxxxxxx

Tips

Hold your horses!!!

Laten we niet op het wereldwijde web onze minder goede gewoonten bespreken, anders weet ik er ook nog wel een paar, snoeps... ; )

Klossie

Tjeemig ik liep wat achter, ha ha, maar wat leuk om te lezen. Jullie zijn kanjers!

Oma

Hallo Joost & Kim en Thomas
Wat ben ik blij dat ik mee kan kijken met jullie!
En wat een lekker eten zag ik staan. Goed voor de lijn.
Liefs Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!